Priser og bestilling av Strex Connect
Velg det abonnementet som dekker ditt behov, og få tilgang på noen få minutter!
Ved sending til utlandet tilkommer det en tilleggskostnad – ta kontakt for spesifikk pris i de enkelte landene.
Effektiv SMS-markedsføring, varsling og dialog med kundene – for både små og store bedrifter.
✔ Enkel SMS-utsendelse og dashboard med kundedata og statistikker
✔ Webverktøy direkte i nettleseren, eller enkel API-integrasjon mot egne systemer
✔ Raskere kjøpsprosess med integrasjon av våre mobile betalingsløsninger
✔ Oppgradert, intuitivt og oversiktlig design
✔ Mange muligheter for skreddersydd brukergrensesnitt
✔ Rask innsikt i kampanjer og oversiktlig rapporteringsverktøy
✔ Kampanjeutsendelser med rabattkuponger, tilbud og kortlinker via SMS
✔ Flere bruksområder som kundeklubb, abonnementer, donasjoner og konkurranser
✔ Fokus på stabilitet, sikkerhet og kundesupport
SMS-markedsføring er en effektiv måte for bedrifter å nå ut til kunder direkte på mobilen. Med Strex Connect kan du enkelt sende målrettede meldinger som når kundene dine på sekunder. Her er noen av de mest populære bruksområdene for SMS-marketing:
✔ Kampanjer og tilbud
Send spesialtilbud, rabattkoder og kampanjeinformasjon direkte til kundenes mobiltelefoner. SMS-kampanjer har svært høye åpningsrater, noe som betyr at meldingene dine blir sett raskt.
✔ Påminnelser og varsler
Reduser uteblivelser og glemt oppfølging ved å sende automatiserte påminnelser om møter, bookinger, fakturaer eller produktleveranser. Dette øker både kundetilfredshet og effektivitet.
✔ Lojalitetsprogram
Belønn lojale kunder ved å sende eksklusive tilbud og belønninger via SMS. Hold kundene engasjert ved å gi dem fordeler de kan bruke direkte fra mobilen. Les mer om SMS Kundeklubb her.
✔ Kundeundersøkelser
Få tilbakemeldinger fra kundene raskt og enkelt ved å sende korte undersøkelser på SMS. Dette gir verdifull innsikt i kundetilfredshet og behov.
✔ Kundeoppfølging
Vår løsning for SMS-markedsføring er et effektivt tiltak for å skape lojalitet etter kjøp. Bruk SMS for å følge opp med personlig tilpassede meldinger som øker lojalitet og gjenkjøp.
Strex Connect gjør det enkelt for bedrifter å administrere og optimalisere SMS-markedsføringen. Plattformen gir deg verktøyene til å lage effektive, målrettede kampanjer som når kundene direkte der de er – på mobilen.
Det er en del spennende statistikk rundt SMS-markedsføring, og har du noen tallknusere rundt deg som trenger å overbevises om effekten av SMS, så kan disse tallene hjelpe:
1. Hele 98 % av SMS-meldinger åpnes, og de fleste innen tre minutter etter mottak. Dette gjør SMS-markedsføring langt mer effektivt enn e-post, som har en gjennomsnittlig åpningsrate på 20-30 %.
2. SMS har en responsrate på opptil 45 %, sammenlignet med e-postmarkedsføring som ligger på rundt 6 %.
3. Bedrifter ser ofte en konverteringsrate på 29 % eller mer for SMS-kampanjer som inkluderer rabatter og eksklusive tilbud.
4. Rundt 60 % av forbrukere foretrekker SMS som kanal for påminnelser og varsler. (ideelt om dere gjør timeavtaler og -bookinger)
5. Omtrent 75 % av kundene ønsker å motta tilbud og varsler via SMS. Tenk over det neste gang du lager et “nyhetsbrev” fult av kampanjetilbud.
Statistikken rundt SMS-markedsføring kommer fra blant annet Gartner, MobileSquared, SlickText og EZ Texting.
Strex har lang erfaring med å hjelpe virksomheter i gang med gode SMS-kampanjer og her er noen av tipsene vi gir:
✔ Få samtykke og bygg en god kontaktliste: Det er viktig å innhente eksplisitt samtykke fra kundene før du sender dem markedsføringsmeldinger. Dette sikrer at du når ut til en målgruppe som faktisk ønsker å høre fra deg, samtidig som du overholder personvernregler som GDPR.
✔ Hold meldingene korte og relevante: SMS-marketing gir deg begrenset plass til å formidle budskapet ditt, så det er viktig å være kortfattet og direkte. Fokusér på å formidle én klar oppfordring til handling (CTA) som er lett å forstå og handle på.
✔ Optimaliser timing for utsendelser. Når du sender ut SMS-meldinger, er timing avgjørende for å unngå å forstyrre kundene dine. Dette bør du teste deg frem til, men de fleste bør unngå å sende meldinger tidlig på morgenen eller sent på kvelden
✔ Vær verdifull! For å opprettholde engasjement og lojalitet bør hver SMS tilby noe verdifullt for mottakeren. Dette kan være eksklusive tilbud, rabattkoder, påminnelser eller viktig informasjon som gjør kundens liv enklere.
✔ Vær relevant. Personaliser SMS-markedsføringen basert på kundeatferd og kjøpshistorikk for å gjøre innholdet mer relevant.
Disse praksisene hjelper deg å bygge en effektiv, kundevennlig og lovlig SMS-markedsføringsstrategi, men ta gjerne kontakt med oss for å lære mer. Vi har også et webinar om SMS-markedsføring du kan laste ned her.
Velg det abonnementet som dekker ditt behov, og få tilgang på noen få minutter!
Ved sending til utlandet tilkommer det en tilleggskostnad – ta kontakt for spesifikk pris i de enkelte landene.
P4 har nylig migrert sin SMS-løsning over til Strex, så når du deltar på Lyden av Ferie Norge, eller får trafikkmeldinger på SMS, går dette via Strex Connect plattformen.
Les mer- Plattformen gir oss en transparent oversikt på trafikken, og utviklerne våre synes Strex Connect SDK er enkelt og intuitivt i både bruk og integrering- en utviklers drøm!
Les mer12. mars 2020 kom beskjeden om at hele Norge skulle stenges ned. Da hadde Christer Falck startet firmaet HES & Falck, og den første tanken var: “Hva skjer nå med festivalene og artistene?”
Les mer