Enkle og effektive løsninger innen betaling og kommunikasjon

SMS markedsføring, varsling og dialog med mulighet for sømløs integrasjon av våre betalingsløsninger

Våre løsninger er utviklet for å gi din bedrift og dine kunder en sømløs opplevelse. Vi mener at en enkel betalingsopplevelse kan gi økt kundetilfredshet, og vi forstår at effektiv kommunikasjon kan være nøkkelen til et sterkt kundeforhold.

Kommunikasjonsløsninger

Strex tilbyr raske og effektive kommunikasjonsløsninger for dialog, varsling og markedsføring

Betalingsløsninger

Strex tilbyr enkle og fleksible betalingsløsninger for SMS, app og web, samt checkout

ID-løsninger

Strex tilbyr BankID for enkel identifisering av dine kunder og pålogging til dine tjenester.

Usikker på hva som dekker ditt behov?

For oss er det en selvfølge å sette kunden i fokus, og vi har et svært dedikert salgsteam. Vi snur oss kjapt og vi prøver alltid å tilrettelegge den løsningen som passer best for akkurat deg og din bedrift.

Noen av våre kunder

Bli med våre 700+ kunder som bruker våre løsninger innen betaling og SMS-tjenester. Bredden er stor, og vi tilpasser løsningene til kundens behov.

logoer

Suksesshistorier

La kundene dine betale trygt, enkelt og kontaktløst

"Vi hadde behov for kontaktløs betalingsløsning på våre busser for kundegruppen som ikke kan bruke vår betalingsapp. I løpet av få dager fikk vi satt opp en fleksibel og enkel løsning for betaling via SMS". Møre og Romsdal Fylkeskommune og Fram kollektivtilbud.

Les mer

– Private givere sikrer uavhengigheten vår

Strex har blitt en viktig aktør for oss, i kraft av at Strex håndterer betalingene på SMS. Det gjorde at vi ville samle alle SMS-tjenestene våre hos dem, både utsendelser av SMS, og donasjon via SMS. Det er enklere, billigere og reduserer antall tekniske leverandører vi trenger å forholde oss til.

Les mer

Enkel onboarding + sømløs betaling = fornøyd kunde

"Det er mye raskere og enklere å betale med Strex betalingsløsning enn å betale med bankkort. Dessuten kommer regningen på mobilregningen og det er en fordel for kundene våre. Telefonen har man jo også alltid tilgjengelig" sier Ludvik Eide fra EasyPark.

Les mer