Hvordan bruke SMS til varsling, påminnelser og bekreftelser

Mobiltelefonen er den ene gjenstanden du alltid har med deg, og som du garantert ser på over 1000 ganger i løpet av en dag. Statistikk viser at 95 % av alle SMS blir lest innen 3 minutter. Derfor er SMS en enkel måte å nå blant annet ansatte, kunder og innbyggere på, når det haster som mest, eller det er viktig at budskapet blir lest.

 

 

Under ser du et par av de mange mulighetene du har med SMS varsling, og her kan du lese mer om hvor enkelt det er er å sette opp varslinger med Strex Connect. 

1. Påminnelse til kunde

Send ut SMS påminnelser, enten det gjelder bestillinger som er klare til henting, et arrangement som snart begynner eller en timeavtale som nærmer seg.

 

 

 

2. Intern kommunikasjonskanal

Av og til er det ekstra viktig å få tak i dine ansatte. Send påminnelser, viktige beskjeder eller generell informasjon med SMS, og sikre deg at beskjed blir mottatt og lest.

 

 

3. Varsling til innbyggere

SMS er en sikker og effektiv kanal for varsling av innbyggere, enten det gjelder en vannlekkasje, informasjon før et valg eller forurenset vann.

 

 

4. Bekreftelse på bestilling av varer og tjenester

Ved for eksempel salg av varer på nett, eller innmelding i en kundeklubb er SMS en pålitelig kanal for utsendelse av bekreftelser.

 

 

 

Les også hvordan kunden vår, Zisson, bruker SMS varsling som en del av sin kundeservice løsning. Mulighetene er mange, og vi hjelper deg gjerne med å avdekke deres behov og hvordan det kan løses.

Ta kontakt med en av våre rådgivere i dag, eller bestill SMS varsling med vår SMS API-løsning Strex Connect allerede i dag.