Mobiltelefonen er den ene gjenstanden du alltid har med deg, og som du garantert ser på over 1000 ganger i løpet av en dag. Statistikk viser at 95 % av alle SMS blir lest innen 3 minutter. Derfor er SMS-varsling en enkel måte å nå blant annet ansatte, kunder og innbyggere på, når det haster som mest, eller det er viktig at budskapet blir lest.
Publisert 16.12.2020
Under ser du et par av de mange mulighetene du har med SMS varsling, og her kan du lese mer om hvor enkelt det er er å sette opp varslinger med Strex Connect.
1. Påminnelse til kunde
Send ut SMS påminnelser, enten det gjelder bestillinger som er klare til henting, et arrangement som snart begynner eller en timeavtale som nærmer seg.
2. Intern kommunikasjonskanal
Av og til er det ekstra viktig å få tak i dine ansatte. Send påminnelser, viktige beskjeder eller generell informasjon med SMS, og sikre deg at beskjed blir mottatt og lest.
3. Varsling til innbyggere
SMS er en sikker og effektiv kanal for varsling av innbyggere, enten det gjelder en vannlekkasje, informasjon før et valg eller forurenset vann.
4. Bekreftelse på bestilling av varer og tjenester
Ved for eksempel salg av varer på nett, eller innmelding i en kundeklubb er SMS en pålitelig kanal for utsendelse av bekreftelser.
Les også hvordan kunden vår, Zisson, bruker SMS varsling som en del av sin kundeservice løsning. Mulighetene er mange, og vi hjelper deg gjerne med å avdekke deres behov og hvordan det kan løses.
Les om 3 smarte måter å bruke SMS varsel.
Ta kontakt med en av våre rådgivere i dag, eller bestill SMS varsling med vår SMS API-løsning Strex Connect allerede i dag.