Ikke la telefonstormen bli en del av krisen

Mange organisasjoner har mer pågang til sine kundesentre nå enn noen gang før. På grunn av smittefare bør man ikke reise på besøk, og dermed tyr mange til telefonen. Det betyr at man må finne gode løsninger og verktøy som muliggjør kommunikasjon for alle.

Vår kunde, Zisson Contact Center, tilbyr flere kanaler for kommunikasjon utover telefoni. Facebook, webchat og epost er flittig brukt, men de ser også at svært mange kunder bruker SMS som en avgjørende del av arbeidsflyten. Korte beskjeder tilbake til kunden, eller videreformidling av beskjeder til kollegaer og kontakter via SMS er blant bruksområdene. I tillegg kan det sendes fellesmeldinger til ansatte eller andre mottakergrupper som du har definert. SMS er en svært effektiv kanal med umiddelbar levering, og høy lesefrekvens.

«Vårt krav om sikkerhet og robusthet er grunnen til at vi valgte å samarbeide med Strex. De skreddersyr moderne løsninger ut ifra behov, krav og ønsker, og er en langsiktig partner som tilfører Zisson’s kunder mulighet for bedre kommunikasjon, økt salg og konvertering. Vi vil absolutt anbefale dem til andre!» – Svein Ivar Aadnøy Larsen, Chief Product Officer, Zisson

Unngå telefonkø 


Gevinster ved Strex Connect:
– Sikkerhet og robusthet
– Skreddersydde moderne løsninger
– Bedre kommunikasjon
– Økt salg og konvertering

Zisson tilpasser løsninger som begrenser antall anrop man slipper gjennom av gangen, og setter opp en flyt som leder anropet til riktig mottaker, fremfor å la innringer vente timevis i kø. Man kan tilby tilbakering og sette opp informative meldinger før anropet settes i kø, og underveis i køen. Man kan også sende SMS med informasjon til alle, eller et utvalg,  innringere, som kan inneholde informasjon og link til en landingsside med siste nytt. Benytt løsningen som et supplement til nåværende mobil/telefonløsning, og skalér opp eller ned i takt med situasjonen.

«Menneskene som tar kontakt med din organisasjon fortjener en robust og sikker løsning, spesielt under situasjoner med stor uro og pågang. Zisson kan hjelpe deg, og vi har i løpet av de siste dagene satt opp løsninger på 24 timer for mange små og store foretak. Vi tilpasser og bygger løsninger som passer deres behov» – Svein Ivar Aadnøy Larsen, Chief Product Officer, Zisson

Krisetjeneste krever også sikker telefonløsning

Det er mange som ser på alternative måter å nå frem til de som trenger det, spesielt i disse dager. Zisson sin kunde, Kirkens SOS, er landets største døgnåpne krisetjeneste på telefon og internett. Med isolasjon følger det for mange også ensomhet, og derfor vil Helsesista og Kirkens SOS sette i gang en samtaleplattform med psykologer. Zisson er stolte av at Kirkens SOS og Helsesista bruker vår kommunikasjonsplattform i sitt viktige arbeid.

«Det er livsviktig at vi har en robust telefonløsning. Vi er en krisetjeneste på telefon og internett, og vi gjennomfører hundrevis av samtaler hver dag – mange av disse er kritiske. Dersom vi har nedetid – er det folk som ikke kommer gjennom. Dersom samtalene blir brutt – kan det være midt i en fortelling som noen forteller for aller første gang – eller kanskje midt i en avtale om å holde ut livet litt til. Vi må kunne stole på løsningene våre, når vi tilbyr denne type tjeneste.» – Fagansvarlig i Kirkens SOS, Lene Hopland Bergset.

Les mer om Zisson her.

Sikker og robust SMS varsling med Strex Connect

Med vår løsning Strex Connect, kan du komme i gang med sikker og intuitiv SMS varsling allerede i dag. Velg mellom webverktøy direkte i nettleser eller via enkel integrasjon av vårt API gateway mot deres egne systemer. Les mer om hvordan din bedrift kan bruke SMS varsling her, eller klikk under for å komme i gang med Strex Connect!

 

Knapp  
Eller snakk med våre rådgivere

 

Les mer om hvilke gevinster andre kunder har opplevd med Strex connect

Strex har vært foretrukket betalingsløsning for SlagAppens medlemmer

Kronerulling har tatt i mot donasjon med vår SMS løsning