Sammen skaper vi gode kundeopplevelser

Mobility er leverandør av telekommunikasjon og IT-løsninger, og har vært partner med Strex i over to år. Mobility leverer SMS tjenester fra Strex via SMS-plattformen Strex Connect, en løsning hvor du også kan integrere betalingsløsninger. Stian Bakke, Daglig leder i Mobility og Espen Storaas, Head of Sales and Strategic Relations hos Strex, forteller at de har hatt et godt samarbeid helt siden etableringen av kundeforholdet.

Bildetekst: Espen Fosse Storaas – Head of Sales and Strategic Relations Strex, og Stian Bakke – Daglig leder Mobility.

 

Mobility og Strex kom i kontakt høsten 2020, og selskapene oppdaget fort at de har de samme verdiene som handler om god kundebehandling, og fokus på å hjelpe kundene på best mulig måte.

-Samarbeidet vårt med Strex passer oss helt prefekt, da de leverer de beste digitale løsningene innen sitt område, og med det er med å komplementere vårt tjenestefelt mot våre kunder. Dette kombinert med at selskapet og deres ansatte har det samme fokus som Mobility; det er kunden som er i fokus, gjør at vi bare gleder oss til årene fremover, forteller Stian.

Espen utdyper:
-Vårt samarbeid går ut på å hjelpe hverandre og se muligheter. Strex bistår med erfaring og kompetanse innenfor mobilbetaling- og kommunikasjonsløsninger, slik at Mobilty kan levere kundevennlige løsninger. Vi kommer til å ha et enda tettere samarbeid fremover for å sammen møte markedets behov.

Mobility har fokus på å gjøre det enkelt for kundene sine med brukervennlige selvbetjeningsløsninger, samt god kundeoppfølging ved å være tilgjengelige dersom kundene har behov for råd og hjelp. Deres ansatte har jobbet i bransjen i flere år, og har god erfaring innen IT, Business Intelligence og telekommunikasjon.

-Mobility ble startet i februar 2020, da jeg så et stort behov i bransjen. Det var et stort gap med tanke på behov for kundeservice. God kundeservice går ikke ut på dato; vi jobber på gamlemåten med åpen dør når det gjelder kunde- og salgsarbeid. Det er avgjørende at drift og support funker, og vi får ofte takk for fantastiske leveranser fra våre kunder. Jo mer avhengige folk er av mobilen sin på grunn av ulike typer løsninger, jo mer hjelp trengs, sier Stian.

Han avslutter:
-Mobility jobber også for bærekraft, og hvordan forlenge levetiden på mobilene. På nettsiden vår har vi en klimakalkulator for å se hvor mye penger og utslipp du kan spare.

Les mer om Mobiliy her.