Tidligere har bedrifter begrenset ansattes mobilabonnementer slik at de ikke kan belaste mobilregningen ved kjøp av varer og tjenester. Slik er det ikke lenger.
I dag blir mobiltelefonen ofte brukt til hverdagstransaksjoner som å betale parkering, stemme på The Voice eller donere til Røde Kors, og denne trenden har ført til at de aller fleste bedrifter har en løsning for oppdeling av mobilregningen til de ansatte.
Som bedriftskunde hos Telenor, Telia og Ice kan arbeidsgiver enkelt splitte fakturaen, slik at bedriften ikke blir belastet for privat bruk ved betaling med mobil. Smart, ikke sant? Arbeidsgiver får oversikt over bedriftens utgifter, og den ansatte kan være trygg på at mobilregningen ikke blir belastet med private utgifter.
Her finner du mer informasjon om hvordan arbeidsgiver enkelt kan splitte fakturaen din hos Telenor og Telia:
Registrer kortet ditt hos Strex
Det er også mulig å registrere debetkort/kredittkort på Min Side hos Strex, dersom arbeidsgiver ikke har en løsning for å splitte mobilfakturaen. Slik belastes kortet og ikke mobilregningen på din neste transaksjon.